 |
ZooTerror Team ...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:09, 05 Sie 2008 Temat postu: Moce I Skazy: Fomorów, Dron, Gorgon i Kami |
|
|
Moce i Skazy opisane niżej są uzupełnieniem tych do znalezienia w podręczniku:
Wilkołak: Apokalipsa - Opętani - Podręcznik Gracza
Część z nich to moce lub skazy, które były w księdze żmija, tkaczki lub dzikuna a nie dano ich we wspomnianym kawałek wcześniej podręczniku. Reszta to nowe moce lub skazy.
Psychiczny wampir (5) - Moc dostępna dla fomorów i dron, które mają już cechę berserker lub duchowe więzy. Pozwala postaci pożywiać się na sile woli przeciwnika.
System: Postać może spijać siłę woli ofiary zamieniając ją na gnozę lub szał. Jeśli ma gnozę i szał najpierw zyskuje pkt. szału. Postać wykonuje rzut na Oddziaływanie+Przebiegłość (ST Sumienie ofiary + 3). Każdy sukces to zabranie jednego tymczasowego pkt. siły woli ofiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:12, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Fascynacja (4) - Moc dostępna dla fomorów i gorgon. Ciało postaci zaczyna wydzielać feromony, dzięki czemu wszelkie interakcje społeczne stają się łatwiejsze.
System: ST akcji z wykorzystaniem atryb. społecznych są zmniejszone do 4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:12, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ożywienie włosów (3) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Włosy postaci zmieniają się w śliskie pokryte chityną wici, które wyglądają jak żywe.
System: Atakując przez uderzenie głową postać zadaje S+2 zwykłych obrażeń. Przy atakach na głowę dają dodatkową kość do wyparowywania. Jeśli są dostatecznie długie można użyć ich do unieruchomienia przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:13, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wężowe ciało (3) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Ciało postaci osiąga długość 3 metrów: tułów i szyja wydłużają się.
System: Daje to postaci 3 poziomy zdrowia Poobijany i zwiększa ST w rzutach na ukrycie się o 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:15, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nadnaturalna odporność (4) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Dzięki niej postać może z większą łatwością uniknąć części lub wszystkich obrażeń.
System: ST wyparowywania obrażeń wszelkiego typu maleją o 3 a jeśli miałoby to obniżyć je poniżej 2 to każdy dodatkowy pkt. to jeden automatyczny sukces w testach na wyparowywanie obrażeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:16, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nadnaturalna charyzma (3/6) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Postać staje się niezwykle charyzmatyczna.
System: Charyzma postaci wzrasta o 2 za 3 punkty lub o 4 za 6 punktów mogąc przekroczyć ograniczenie poziomu atrybutu dla danego typu postaci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Śro 13:46, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:17, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nadnaturalne oddziaływanie (3/6) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Postać zwiększa swoje oddziaływanie na innych.
System: Oddziaływanie postaci wzrasta o 2 za 3 punkty lub o 4 za 6 punktów mogąc przekroczyć ograniczenie poziomu atrybutu dla danego typu postaci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Śro 13:47, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:18, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nadnaturalna aparycja (3/6) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Postać staje się niezwykle atrakcyjna.
System: Aparycja postaci wzrasta o 2 za 3 punkty lub o 4 za 6 punktów mogąc przekroczyć ograniczenie poziomu atrybutu dla danego typu postaci.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Śro 13:48, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:19, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zębata paszcza (5/6) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Szczęki postaci powiększają się i uzyskują rowinięte ostre zęby pozwalając użyć ich jako broni.
System: Atak zębami zadaje S+3 poważnych obrażeń. Za dodatkowy pkt. postać może cofać efekt mocy na dowolnie długi czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:19, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Skóra z nefrytu (10) - Każdy z czterech typów postaci może kupić tą moc. Ciało postaci pokrywa nefryt dając zwiększoną odporność na obrażenia.
System: Skóra pozwala społawiać otrzymane obrażenia przed wyparowaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Śro 13:48, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Atrofia (zmienny) - Skaza dostępna dla fomorów, gorgon i kami. Jeden z atrybutów postaci uległ częściowemu zmniejszeniu.
System: Za 1 pkt. jeden z atrybutów postaci ma zmniejszony o 1 maksymalny limit. Żadna moc nie może podnieść go powyżej limitu, np. zręczność została zmniejszona o 1 pkt. obniżając maksymalny limit rozwoju zręczności do 4 i odtąd żadna moc nie może podnieść wartości zręczności powyżej 4. Za kolejny zmniejszony atrybut 1 pkt. jest równy zmniejszeniu o 2 pkt. maksymalnego limitu danego atrybutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Śro 13:49, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Atrofia ciała (2/4) - Skaza dostępna dla fomorów, gorgon i kami. Postać staje się słabsza poprzez utratę część swoich możliwości wytrzymania obrażeń.
System: Za 2 pkt. postać traci poziom zdrowia poobijany, za 4 pkt. poziom zdrowia pobijany i ciężko ranny. Tylko fomorzy mogą wziąć 4 pkt wersję tej skazy. Dane poziomy zdrowia należy wykreślić z karty postaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Śro 13:50, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wewnętrzny wulkan (4) - Skaza dostępna dla fomorów i gorgon/kami związanych z ogniem. Postać ma stale podwyższoną temperaturę ciała a zbytni wysiłek powoduje, że dosłownie gotuje się wewnątrz.
System: Każde cztery tury dużego wysiłku fizycznego (walka, noszenie ciężarów, bieg) powoduje otrzymanie jednej niewyparowywalnej rany przez postać. Do czasu kiedy odzyska ten poziom każda inna istota będąca zbyt bliko, dotykająca ją, itp. otrzymuje jedną wyparowywalną ranę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Śro 13:51, 06 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dezintegracja (6/7) - Skaza dostępna dla fomorów, gorgon i kami. Powoduje ona, że postać może używać niektórych mocy tylko za cenę ranienia siebie.
System: Skaza kosztuje 6 pkt. dla fomorów a 7 dla gorgon i kami. Jest ona powiązana z jedną z mocy postaci. Każde użycie tej mocy powoduje, że postać otrzymuje jedną niewyparowywalną, niepoważną ranę. Jeśli nie ma zdolności leczenia rana ta leczy się godzinę i przez ten czas postać odczuwa potworny ból. Gdy postać osiągnie poziom zmasakrowany wszelkie rany otrzymane z używania mocy leczą się nie godzinę a dzień. A osiągnąwszy poziom unieruchomiony postać umiera zmieniając się w maź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|