|
ZooTerror Team ...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Czw 14:50, 29 Wrz 2005 Temat postu: [Klan] Dzieci Hathor (niedokończony) |
|
|
W okolicach I, II wieku naszej ery pojawiły się oznaki pojawienia sie kilku linii krwii na terenie Europy. Każda linia zostawała na uboczu społeczeństwa kainickiego. Przez dziesięciolecia nastąpiło zaledwie kilka spotkań z nimi. Każda linia była nieco inna, ale dało się zauważyć wspólne elementy pomiędzi nimi. Koło VI wieku przed radą Inconu pojawiła się grupa kainitów przedstawiających się jako najwyższa rada plemienna i pragnących zawrzeć pakt o nieagresji z innymi kainitami. Pakt zawarto, który trwał aż do powstania Sabatu i Camarilli. Przez ten czas okazali się cennymi sprzymierzeńcami posiadającymi liczne kontakty ze zmiennokształtnymi.
Przydomek: Wampirołaki
Wygląd:
Schronienie: Zawsze tworzą grupy i znajdują miejsca w pobliżu węzłów lub caernów. Najstarsze watahy posiadają stałe caerny.
Pochodzenie: Przed przemienieniem są obserwowani. Często są to ekolodzy i zwolennicy ochrony środowiska. Niektórzy byli przed śmiercią krewniakami. Duża część to dotychczasowi ghoule wampirołaków.
Kreacja bohatera: Zależnie od grupy sa pierwszorzędne atrybuty i zdolności. Każdy posiada z cech pozycji Hierarchię, często Sprzymierzeńcy i Znajomości. Większość podąża ścieżką Harmoni lub Miejskiego Drapieżnika.
Klanowe dyscypliny: Haurio, Seior, trzecia dyscyplina zależy grupy do której należy.
Ułomności: Każdy posiada wrażliwość na srebro niezależnie czy nauczył się Haurio. Gdy umie Haurio mają taką wrażliwość na srebro jak Garou. Oprócz tej ułomności każda linia krwii ma dodatkową ułomność.
Organizacja:Ściśle zhierarhizowana. Zależna od pokolenia.
o Szczeniak
oo Dorosły
ooo Beta
oooo Alfa(przywódca stada)
ooooo Starszy
ooooo o Członek starszyzny
ooooo oo Członek rady starszych
ooooo oo Przewodniczący radek starszyzny
ooooo ooo Członek rady plemiennej
ooooo ooo Przewodniczący rady plemiennej
ooooo oooo Członek najwyższej rady
ooooo ooooo Królowa
Zdobywanie prestiżu klanowego:
1. Pokonanie sługi Żmija.
2. Pomoc sługom Gai.
3. Uratowanie wyższego w hierarchi.
4. Zabicie zdrajcy z linii (tylko dla magów).
5. Udział w corocznych spotkaniach.
Wykonanie warunkó 1-3 samotnie i z narażeniem swojego nieżycia zwielokrotnia ilość zdobytego prestiżu.
Stereotypy o innych:
Assamici:
Profesjonalni, skuteczni, niezawodni. Ale nie zleciłabym żadnemu z nich zlecenia zabicia regenata z naszego klanu. Zbyt dużo niewygodnych pytań. -
Baali:
Najbardziej odrażający i najgorszy pomiot Żmija pośród kainitów. Nie myśl. Zabij jak odkryjesz któregokolwiek. - Jahi z Magów bojowych
Brujah:
Baaardzooo porywczy. Wolę ominać ich szerszym łukiem. -
Gangrele:
Nasi starsi bracia. Nie wiemy czego nam zazdroszczą. Zbliżenia się z Garou? - Astarte z Wojowników
Giovanni:
-
Lasombra:
Mówią, że walcząc z potworami należy uważać aby samemu się nim nie stać. Czyżby nie wiedzieli o tym? - Ereszkigal-członkini najwyższej rady
Malkavianie:
Traktujmy ich choć trochę poważnie. Mamy nieco wspólnego. - Maat z Jasnowidzów
Nosferaci:
-
Ravnos:
-
Setyci:
- Wadżet-członkini najwyższej rady
Toreadorzy:
Zbytnio zatracili się w pięknie. Dość nieszkodliwi. - Isztar z Artystów
Tremere:
Śmiertelni magowie, którzy zaprzedali swoje avatary za nieśmiertelność. Tylko niektórzy są dość normalni do normalnej rozmowy o naturze magii. - Królowa Hathor
Tzimisce:
Co z tego, że umieją kształtować swoich ciała jeśli nie umieją powstrzymać tej ciągłej przemiany? - Tiamat z Przywódców
Ventrue:
-
Inconu:
-
Camarilla:
-
Sabat:
-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Czw 14:13, 27 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Wygląd:
Wojownicy:
Przywódcy:
Artyści:
Jasnowidze:
Magowie bojowi: Zawsze posiadają długie włosy: wampirzyce do pasa lub do ziemi, wampiry do połowy pleców
Ułomności grupowe:
Wojownicy:
Przywódcy: Każdy z członków jest związany z wampirzym ojcem/matką więzami krwi
Artyści: Koszt PK zuż. na przebudzenie 2x większy
Jasnowidze:
Magowie bojowi:
Grupy:
Wojownicy - Fiz, Społ, Ment, Umiej, Tal, Wiedza, trzecia dyscyplina: Niewidoczność, ść. Seior: skrzydlaty kot
Przywódcy - Społ, Fiz, Ment, Tal, Umiej, Wiedza, trzecia dyscyplina: Niewidoczność, ść. Seior: skrzydlaty kot
Artyści - Społ, Ment, Fiz, Tal, Wiedza, Umiej, trzecia dyscyplina: Prezencja, ść. Seior: iskra życia
Jasnowidze - Ment, Społ, Fiz, Wiedza, Tal, Umiej, trzecia dyscyplina: Nadwrażliwość, ść. Seior: widzący rozum
Magowie bojowi - Fiz, Ment, Społ, Umiej, Wiedza, Tal, trzecia dyscyplina: Stenos, ść. Seior: skrzydlaty kot
Różne:
Wampiry razem tworzą klan, jednak ponieważ przeważnie grupy tworzą członkowie jednej z grup sa przyjmowani jakow oddzielne linie krwii. Sami o sobie mówią jako o nawym gatunku i nieużywają prawie wcale pojęć klan, linia krwii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|