 |
ZooTerror Team ...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Nie 13:08, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Pariasa
Koszt: 6 pkt. pozycji
Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających ściśle określone efekty jednej z dyscyplin kin-jinów: Kinetyzmu.
Moc: Naszyjnik pozwala używać kinetyzmu do 3 kropki. Koszt użycia pokrywa się wydając zamiast pkt. krwii pkt. chi yin lub yang.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Nie 13:09, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Skóra Bakemono
Koszt: 1-5 pkt. pozycji
Historia: Pośród tygrysów zajmujących się demonologią o artefaktach storzonych z bakemono zwanych Skórami Bakemono. Istnieją ich trzy rodzaje: poza zwykłymi można natrafić na Wspaniałe i Doskonałe Skóry Bakemono. Wszystkie te rodzaje łączy możliwość tymczasowego używania przez posiadacza różnych mocy bakemono. Wyglądają one jak wskazuje nazwa jak kawałek skóry z tułowia isoty wielkości przeciętnego śmiertelnika.
Moc: Najpierw postać musi założyć skórę a następnie zużywając pkt. demonicznego chi uaktywnia artefakt na okres sceny. Za każdy pkt. pozycji skóra posiada moce bakemono o wartości 2 pkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Nie 13:10, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wspaniała Skóra Bakemono
Koszt: 6-8 pkt. pozycji
Historia: Pośród tygrysów zajmujących się demonologią o artefaktach storzonych z bakemono zwanych Skórami Bakemono. Istnieją ich trzy rodzaje: poza zwykłymi można natrafić na Wspaniałe i Doskonałe Skóry Bakemono. Wszystkie te rodzaje łączy możliwość tymczasowego używania przez posiadacza różnych mocy bakemono. Wyglądają one jak wskazuje nazwa jak kawałek skóry z tułowia isoty wielkości przeciętnego śmiertelnika.
Moc: Najpierw postać musi założyć skórę a następnie zużywając pkt. demonicznego chi uaktywnia artefakt na okres trzech godzin. Skóra za 6 pkt. posiada moce bakemono o łącznej wartości 15 pkt., za 7 pkt. o łącznej wartości 20 pkt. a za 8 - 25 pkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Nie 13:11, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Doskonała Skóra Bakemono
Koszt: 9/10 pkt. pozycji
Historia: Pośród tygrysów zajmujących się demonologią o artefaktach storzonych z bakemono zwanych Skórami Bakemono. Istnieją ich trzy rodzaje: poza zwykłymi można natrafić na Wspaniałe i Doskonałe Skóry Bakemono. Wszystkie te rodzaje łączy możliwość tymczasowego używania przez posiadacza różnych mocy bakemono. Wyglądają one jak wskazuje nazwa jak kawałek skóry z tułowia isoty wielkości przeciętnego śmiertelnika.
Moc: Najpierw postać musi założyć skórę a następnie zużywając pkt. demonicznego chi uaktywnia artefakt na okres dwunastu godzin. Skóra za 9 pkt. posiada moce bakemono o łącznej wartości 40 pkt. a za 10 pkt. o łącznej wartości 60 pkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 20:13, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jedwabny Bicz Bakemono
Koszt: 3 pkt. pozycji
Historia: Bicz powstał początkowo jako forma karania bakemono ale po niedługim czasie odkryto dodatkowe efekty jaki powodował. Mając pierwotnie za cel ranienie bakemono pozbawiał go też części ducha, który w nim był. Osiągnąłwszy etap kiedy cały duch wewnątrz zostanie pozbawiony całej puli chi jakią miał w momencie opętania zostaje on zniszczony i pozostawia śmiertelnika z częścią lub w rzadkich przypadkach ze wszystkimi mocami bakemono. Takie istoty okazały się dalej zdolne do kolejnego opętania lub w wypadku śmierci do powrotu jako kuei-jin, który według wszelkich zapisków zawsze zachodził. Tygrysy uznały, że będąc bakemono dany śmiertelnik zostawał na trwale naznaczony klątwą powrotu jako jeden z nich. Drugi efekt był taki, że częściowo zraniony duch mógł zostać uwolniony w odpowiednim rytuale a następnie po odzyskaniu pełnej mocy ponownie użyty do stworzenia kolejnego bakemono. Ale ten efekt nie wywoływał każdy egzemplarz bicza tylko te stworzone w pewien ściśle określony i bez żadnych odstępstw sposób.
Moc: Bicz może być użyty jako broń zadając S kłutych obrażeń. Można też użyć go do rozbrojenia przeciwnika. Wykonuje się rzut na Siła+Walka wręcz ST 6 a przeciwnik rzut na Wytrzymałość ST 7. Każdy sukces pozostały po rzucie przecwinika powoduje wytrącenie mu broni i odrzucenie jej na metr. W wypaku nieosiągnięcia jakiegokolwiek sukcesu lub remisu nic się nie dzieje. Gdy celem jest bakemono każdy cios zamiast zadawać zwyczajnych obrażeń zabiera 2 pkt. chi duchowi i zadaje jedną niewyparowywalną poważną ranę postaci. Bakemono może ją wyleczyć natychmiast otrzymując dwie zwykłe rany ale wtedy rana zmienia się w widoczną bliznę. Gdy kolejny atak sprowadzi ducha poniżej 0 pkt. chi duch zostaje zniszczony a bakemono staje się znów śmiertelnikiem. Jeśli duch został zniszczony w ciągu jednej sceny postać zachowuje tylko jedną moc. Każda scena dłużej pozwala zachować kolejną moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 20:14, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nefytowy Bicz Bakemono
Koszt: 4 pkt. pozycji
Historia: Bicz powstał początkowo jako forma karania bakemono ale po niedługim czasie odkryto dodatkowe efekty jaki powodował. Mając pierwotnie za cel ranienie bakemono pozbawiał go też części ducha, który w nim był. Osiągnąłwszy etap kiedy cały duch wewnątrz zostanie pozbawiony całej puli chi jakią miał w momencie opętania zostaje on zniszczony i pozostawia śmiertelnika z częścią lub w rzadkich przypadkach ze wszystkimi mocami bakemono. Takie istoty okazały się dalej zdolne do kolejnego opętania lub w wypadku śmierci do powrotu jako kuei-jin, który według wszelkich zapisków zawsze zachodził. Tygrysy uznały, że będąc bakemono dany śmiertelnik zostawał na trwale naznaczony klątwą powrotu jako jeden z nich. Drugi efekt był taki, że częściowo zraniony duch mógł zostać uwolniony w odpowiednim rytuale a następnie po odzyskaniu pełnej mocy ponownie użyty do stworzenia kolejnego bakemono. Ale ten efekt nie wywoływał każdy egzemplarz bicza tylko te stworzone w pewien ściśle określony i bez żadnych odstępstw sposób.
Moc: Bicz może być użyty jako broń zadając S+1 kłutych obrażeń. Można też użyć go do rozbrojenia przeciwnika. Wykonuje się rzut na Siła+Walka wręcz ST 5 a przeciwnik rzut na Wytrzymałość ST 7. Każdy sukces pozostały po rzucie przecwinika powoduje wytrącenie mu broni i odrzucenie jej na metr. W wypaku nieosiągnięcia jakiegokolwiek sukcesu lub remisu nic się nie dzieje. Gdy celem jest bakemono każdy cios zamiast zadawać zwyczajnych obrażeń zabiera 3 pkt. chi duchowi i zadaje jedną niewyparowywalną poważną ranę postaci. Bakemono może ją wyleczyć natychmiast otrzymując dwie zwykłe rany ale wtedy rana zmienia się w widoczną bliznę. Gdy kolejny atak sprowadzi ducha poniżej 0 pkt. chi duch zostaje zniszczony a bakemono staje się znów śmiertelnikiem. Jeśli duch został zniszczony w ciągu jednej sceny postac zachowuje tylko jedną moc. Każda scena dłużej pozwala zachować kolejną moc. W wypadku kiedy duch stracił tylko cześć swojego chi można przeprowadzić na bakemono rytuał oddzielenia ducha od nosiciela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 20:15, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Siły
Koszt: 7 pkt. pozycji
Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających ściśle określone efekty jednej z dyscyplin kin-jinów: Potencji.
Moc: Naszyjnik pozwala używać efektu 5 kropki potencji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 20:16, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Zwinności
Koszt: 7 pkt. pozycji
Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających ściśle określone efekty jednej z dyscyplin kin-jinów: Akceleracji.
Moc: Naszyjnik pozwala używać efektu 5 kropki akceleracji. Koszt użycia pokrywa się wydając zamiast pkt. krwii pkt. chi yin lub yang.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 20:16, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Wytrzymałości
Koszt: 7 pkt. pozycji
Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających ściśle określone efekty jednej z dyscyplin kin-jinów: Hartu.
Moc: Naszyjnik pozwala używać efektu 5 kropki hartu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 20:17, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik doskonałego ciała
Koszt: 8 pkt. pozycji
Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających ściśle określone efekty dyscyplin kin-jinów: Potencji, Akceleracji i Hartu.
Moc: Naszyjnik pozwala używać potencji, akceleracji i hartu do 3 kropki. Koszt użycia pokrywa się wydając zamiast pkt. krwii pkt. chi yin lub yang.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 8:55, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Leczniczy nefryt smoka
Koszt: 1/2/3 pkt. pozycji
Historia: Już w czasie czwartego wieku niektórzy spośród shen odkryli sposób jak z pozornie typowych małych kawałków nefrytu stworzyć artefakty wspomagające znacznie leczenie.
Moc: Kawałek nefrytu w kształcie zwykłego kamienia gromadzi do 5/10/15 pkt. chi i pozwala raz na 24 godziny wyleczyć 4 poziomy zwykłych obrażeń lub 1 poziom poważnych obrażeń wydając 2 pkt. zgromadzonego chi. Za każdą dobę spędzoną w smoczym gnieździe odzyskuje 1 pkt. chi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 8:56, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Smoczyt nefryt uzdrawiania
Koszt: 5 pkt. pozycji
Historia: Już w czasie czwartego wieku niektórzy spośród shen odkryli sposób jak z pozornie typowych małych kawałków nefrytu stworzyć artefakty wspomagające znacznie leczenie.
Moc: Kawałek nefrytu w kształcie zwykłego kamienia gromadzi do 50 pkt. chi i pozwala raz na 24 godziny wyleczyć 4 poziomy zwykłych obrażeń lub 1 poziom poważnych obrażeń wydając 2 pkt. zgromadzonego chi. Za każde dwie doby spędzone w smoczym gnieździe odzyskuje 1 pkt. chi. lub co pełną dobę jeśli jest to jedno z wielki gniazd o bardzo obniżonej wartości ściany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|