 |
ZooTerror Team ...czyli ile WoD jeszcze wytrzyma? ;)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Czw 14:58, 01 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Tiara Hun
Koszt: 10 pkt. pozycji
Historia: Choć diadem pozwalał opanowywać P'o mentorowi Jina to nie wystarczało. Chciał stworzyć coś potężniejszego i jednocześnie zapisać swoje imię pośród największych Kuei-jinów.
Moc: Ilość kości w czasie testów obronę przed wejściem w duszę cienia (ognia i fali) dla P'o jest zmniejszona o 1 a ST dla rzutów Hun jest zmniejszony o 2. Rzuty w których ST zależy od Siły Woli (poza rzutami w czasie diao) mają obniżone o 2 ST. Zwiększa max ilość punktów Siły Woli o 50 %.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 11:26, 08 Gru 2005, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Czw 14:59, 01 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Skóra Mukade
Koszt: 10 pkt. pozycji
Historia: Nawet zgromadzenie Nefrytowych Rękawic Yin i Yang, Obi P'o i Tiary Hun nie pozwoliło jak w przypadku Bransolet, Pasu i Diademu wyzwolić mocy ich pełnej mocy. Były zbyt potężne aby działały zgodnie. Tak jak wśród Kuei-jinów jest Dharma zachowująca równowagę tak i tu potrzeba było artefaktu potrafiącego utworzyć równowagę między pozostałymi czterema artefaktami. Wygląda jak tylna część zbroi górnej części tułowia zbudowanej z małych metalowych łusek. Gdy jest uaktywniony (założony) rozrasta się (łącząc się z pozostałymi artefaktami noszonymi przez Kuei-jina). Skóra mukade wygląda jak kawałek zbroi zbudowanej z małych łusek pokrywającej tułów (i łączącej się z resztą artefaktów).
Moc: Umożliwia używanie bonusów za wspólne używanie pozostałej czwórki artefaktów, jeśli je też ma założone. Sama zbroja daje 3 kości pancerza na tułowiu bez ujemnych modyfikatorów do zręczności. Będąc w krainach duchów Kuei-jin może używać zaklęć duchów: Podmuch ognia, Zbroja, Skażony dotyk, Trzęsienie Umbry i Smoczy wzrok - wydając odpowiednią ilość Chi. Właściciel może też spotkawszy Mukade wykonać rzut na Oddziaływanie + Oswajanie (ST 8-10, zależy od Narratora i względnej siły Mukade), aby ją oswoić jak zwykłe zwierzę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pon 20:08, 26 Mar 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Czw 15:00, 01 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Błogosławiona Nierównowaga Chi
Koszt: 8 pkt. pozycji
Historia: Mimo, że Znak Yin/Yang pozwalał odczuwać efekty nierównowagi jednocześnie dając korzystne efekty uboczne dawał negatywne. Hitomi-Kwiat Kości i Misaki-Niszczycielski Smok podjeły się próby opracowania tatuaża łączącego korzystne efekty z nierównowag i pozbawione negatywnych.
Moc: P'o potrzebuje dodatkowego sukcesu do wzbudzenia duszy ognia. Ujemne modyfikatory związane z obrażeniami są zmniejszone o połowę (odrzuca się ułamki). Kuei-jin może wytrzymać niebezpośrednie promieni słońca przez dwie i pół godziny a bezpośrednie przez (Wytrzymałość x 10) minut. Jest też dość ludzki do poczęcia/urodzenia dhampyra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 13:26, 09 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Ekwilibrium
Koszt: 2 pkt. pozycji
Historia: Naszyjnik choć posiada podobną moc do bransolet powstał niezależnie.
Moc: Pozwala używać mocy Władza nad przepływem bez zużywania trzech tur na konteplację i wydawaniu punktu Siły Woli. Wystarczy rzut na Inteligencję+Medycyna ( ST 8 ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pią 13:42, 09 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pon 15:22, 12 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Absimillarda
Koszt: 4 pkt. pozycji
Historia: Chodzą pogłoski o Naszyjnikach Judasza posiadających tylko jedną z mocy Kin-jinów: Maskę Tysiąca Twarzy.
Moc: Moc jest identyczna z Maską Tysiąca Twarzy z jej możliwościami i ograniczeniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Wto 9:15, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Naszyjnik Xue
Koszt: 8 pkt. pozycji
Historia: Nawet Bodhisvattwowie czasem przechadzają się pośród swoich braci i sióstr. Jednak wtedy ich obecność potrafi zwracać zbyt dużą uwagę. Jeden z nich zapragnął zanim odejdzie tego. Po latach badań stworzył tuzin naszyjników nazwanych Naszyjnikami Xue na cześć pierwszego znanego prawdziwie oświeconego.
Moc: Naszyjnik zmniejsza pozorny poziom dharmy właściciela o połowę z zaokrągleniem w góre. Także uniemożliwia wywoływanie przez niego omenów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 15:58, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Sob 12:16, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Opaska Łzy Smoka
Koszt: 3 pkt. pozycji
Historia: Zamiast tracić czas na naukę niektórych sztuk pewien leniwy Kuei-jin wymyślił i stworzył ten artefakt, który następnie został powielony wiele razy.
Moc: Umożliwia używanie 2 poziomu Łez Smoka według jego zasad.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 14:09, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 13:37, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Opaska Smoka
Koszt: 3 pkt. pozycji
Historia: Czasami uzywanie możliwości odłączenia dłoni lub głowy jest przydatne. Jednak perspektywa chołgania się lub biegania po ziemi nie jest przyjemna. Dzięki stworzeniu opasek możliwych do noszenia na przegubach rąk i nóg lub na czole po odłączeniu danej części ciała może ona latać.
Moc: Zawiera mocy Ujeżdżania Oddechu Smoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 13:48, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Przychylność Yomi
Koszt: 3/5 pkt. pozycji
Historia: Zamiana w demona z pomocą Demonicznego Shintai zabiera czas i dużo tak cennego czasem Demonicznego Chi. Pewien pustelnik - Lodowy Strażnik po wielu mioesiącach medytacji nad problemem wstał i przeszedłwszy sie po okolicy znalazł kilka odpowiednich kawałków białego i czarnego nefrytu. Wróciwzy do swojej pustelni w ciągu tygodnia stworzył kilka artefaktów rozwiązujących nieco ten problem.
Moc: Połączone kawałki nefrytu należy wbić w ciało w miejscu miedzy obojczykami. Po tym każde uzycie Demonicznego Shintai kosztuje tylko 2 pkt. Demonicznego Chi. Wersja za 5 pkt. pozwala pozostać o jedną scenę dłużej w demonicznej formie. (W Dem. Shintaj artefakt lśni zielonkawym blaskiem)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Czw 15:59, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 13:50, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Przychylność władców Yomi
Koszt: 6 pkt. pozycji
Historia: Po tym jak ten pustelnik stworzył kamienie został spaczony prze akumę i już jako akuma opracował nieco mocniejszą wersję używaną zazwyczaj przez akumy.
Moc: Jedyną różnicą w stosunku do wersji za 5 pkt. jest to, że w demonicznej formie pozostaje 2x dłużej (już po uwzględnieniu wpływu innych artefaktów).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 13:58, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kamień Yomi
Koszt: 2 pkt. pozycji
Historia: Są różne sposoby wykrywania akumy. Jedne trudniejsze, inne łatwiejsze...Kamień wielkości dłoni i kształcie dwóch pieciokątnych piramid złączonych podstawami jest jednym z tych drugich. Na ale trudno go zdobyć...
Moc: Zużywając 1 pkt. Demonicznegio Chi i dotykając go do ciała innego Kuei-jina, Yulan-jina lub Dhampyra wykrywa akumę rozbłyskając na turę jaskrawo czerwonym światłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 14:04, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ból P'o
Koszt: 6 pkt. pozycji
Historia: P'o jest demonem walczącym o kontrole z Hun ale czasem jego ból może pomóc. Odpowiednio ukierunkowując jego ból Kuei-jin może uzyskać Demoniczne Chi.
Moc: Dwie pary opasek pokrytych wyszywanymi zieloną nitką wzorami zakłada się na nogi i rece (moga się rozciągnąc dwukrotnie). Gdy postać nosi je za każde 2 wyparowane obrażenia zyskuje pkt. Demonicznego Chi nawet jeśli przekroczy to maksymalną ilość (jednak te nadmiarowe pkt. znikają w ciągu dnia), a znając 7 alternatywny poziom Żelaznej Góry zyskuje za każdy wyparowane obrażenie pkt. Demonicznego Chi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 14:10, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Krwawa Stauetka
Koszt: 2 pkt. pozycji
Historia: Odpowiednio przygotywując statuetkę zyskuje ona nieco inne cechy po użyciu Krwawego Przebudzenia.
Moc: Każdy pkt. Chi Yang powoduje 2x mniejszy wzrost rozmiarów przy nie zmienionej ilości otrzymywanych Poziomów Zdrowia i zaczyna z Wytrzytmałością 1 i jednym Poziomem Zdrowia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 14:11, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wspaniała Statuetka Krwi
Koszt: 5 pkt. pozycji
Historia: Odpowiednio przygotywując statuetkę zyskuje ona nieco inne cechy po użyciu Krwawego Przebudzenia.
Moc: Po wydaniu kazdego pkt. Chi Yang statuetka rośnie 2x mniej i jest ożywiona 2x dłużej. Na początku ma 2 Poziomy Zdrowia i wszystkie atrybuty fizyczne na 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Eon Dzikuna
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Realm of Deep Umbra
|
Wysłany: Pią 14:19, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kamień ludzkiej postaci
Koszt: 4/5 pkt. pozycji
Historia: Zmiana w demona pociąga za sobą staty w komunikacji społecznej z innymi. Oczywiscie wiekszość Kuei-jinów sie tym nie przejmuje. Jednak niektórzy nawet jako demony nie chcą niczego tracić. Nie wspominając o niektórych naprawdę dziwacznych P'o...
Moc: Kamien różnych kształtów, który trzymany w momencie uaktywnienia Demonicznego Shintai stapia się z ciałem pozwalając na zachowanie wartości Charyzmy i Aparycji. Za dodatkowy pkt. jest on oprawiony w bransoletę noszoną na ramieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|