Autor |
Wiadomość |
Cezar |
Wysłany: Wto 9:00, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
Siła Woli Jizo: Postać może opierać się efektom, które powodują wyssaniem chi z niej (próby wyssania chi przez oddech, atak bronią wyssysającą chi lub kontakt z otoczenie mogącym to uczynić) wykonując rzut na siłę woli o ST 7 i każdy sukces pozwala opierać się tym efektom przez turę (po skończeniu się tego czasu ale gdy postać jest poddawana próbom wyssysania z niej chi ponownie wykonuje się rzut). Jest to działanie nieświadome (rzut wykonuje MG) ale jakikolwiek sukces nie tylko chroni postać ale także daje znać o takiej próbie. Gdy postać jest już świadoma tego faktu ST rzut spada do 5 i każdy sukces pozwala opierać się przez scenę (Rzuty można wykonać tylko, gdy postać ma aktywną tą cechę ale efekt może trwać nawet po jej deaktywacji). (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Kakuri) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Wto 8:59, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
Skóra Jizo: Skóra postaci staje się wyjątkowo odporna na różne rodzaje obrażeń. Postać zyskuje odporność na tłuczone i kłute obrażenia. W wypadku posiadania cech: skóra z białego nefrytu, skóra z czarnego nefrytu i nefrytowej skóry postać zyskuje tylko odporność na kłute obrażenia i zmniejszenie ST wyparowywania poważnych obrażeń o 1. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Kakuri) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Wto 8:58, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
Energetyczna Shikome: Postać może wyssysać z ofiar Siłę Woli i zamieniać ją na Demoniczne Chi. Ilość wyssanej i zmienionej siły woli zależy od rzutu na Aparycja+Oddziaływanie (ST 9 jeśli wyssysa siłę woli z ofiary tej samej płci co postać a 5 jak z ofiary o przeciwnej płci). (Cecha dostępna tylko dla postaci, które posiadają cechę energetyczny shen wykupioną jeden raz i miały kontakt z Kakuri) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Wto 20:10, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
Lisi ogień: Postać zyskuje możliwość tworzenia kul ognia na dłoni, którymi może rzucać w przeciwników (Zręczność + Rzucanie ST 6). Zadają one 2 kości poważnych obrażeń i u podatnych osobników wywołują test na uniknięcie wejścia w naturę fali.
Wykupując ponownie cechę staje się Ogniem Kuko. Ramiona (i ogon/y jeśli posiada) postaci zostają otoczone lekką zielonkawą poświatą. Postać może tworzyć kule ognia na dłoni (i końcu ogona/ów), którymi może rzucać w przeciwników (Zręczność + Rzucanie ST 6). Zadają one (wartość P'o/2 i zaokrąglone w górę) poważnych obrażeń od ognia i mogą wywołać wejście w naturę fali lub rotschreck. |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Wto 20:09, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
Pazury grzmotu: Na przedramieniach postaci tworzą się zgrubienia różnego kształu (zależnie od P'o). Ujmując je dłonią mogą je odczepić i zmienić w broń (ma ona kształt niewielkiego dysku z pięcioma długimi i zakrzywionymi pazurami wyrastającymi z niego.) Postać może je użyć do walki wręcz albo do rzucenia w przeciwnika (lecą z prędkością Siła+Zręczność postaci x 5 metrów). W walce wręcz lub przy trafieniu zadają (S/2 i zaokraglone w górę) poważnych obrażeń i wydają dźwięk jak przy uderzeniu pioruna (wszystkich w promieniu 5 metrów muszą wykonać rzut na Wytrzymałość (ST 6) lub ogłuchnął na 1 turę - odporni są tylko ci, którzy mają właśnie aktywną tą cechę). Po trafieniu broń natychmiast pojawia się w dłoni rzucającego. Odległość na jaką można rzucić pazury wynosi Siła+Wytrzymałość postaci x 5 metrów.
Wykupując ponownie cechę staje się ona Smocze Pazury Grzmotu. Zadają S poważnych obrażeń a rzut na wytrzymałość obejmuje wszystkich w promienu 7,5 metra i ogłusza na 2 tury. W czasie lotu postać skupiając się może kierować torem lotu pazurów (poruszają się dwukrotnie wolniej) lub/i rozdzielić je na dwa mniejsze pazury (zadają wtedy obrażenia równe połowie siły zaokrąglone w dół). Zasięg pazurów wzrasta do Siła+Wytrzymałość x 7,5 metrów. |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:20, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Demoniczna muskulatura: Mięśnie postaci wzmacniają się umożliwiając bardziej skoordynowane ruchy. Daje to wzrost zręczności o 1, zmniejszenie ST czynności związanych z zachowaniem równowagi lub balansowaniem o 1, np. przejście po cienkiej krawędzi. |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:20, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Ciało trupiego-tygrysa demona: Ciało postaci zmienia się zwiększając możliwości ale równocześnie staje się siedliskiem małych koloni robaków lub podobnych małych istot. Można wykupić trzy poziomy a bonusy z każdego poziomu sumują się, zwiększają wzrost/wagę o 5% i dodają kolejną kolonię.
1 poziom -> poziom zdrowia poobijany, +1 do zręczności i żywotności.
2 poziom -> poziom zdrowia poobijany, +1 do zręczności i siły.
3 poziom -> poziom zdrowia poobijany, +1 do żywotności i siły.
(Cecha dostępna dopiero od 2 poziomu Demonicznego Shintai i postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:20, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Broń trupiego-tygrysa demona: Postać zyskuje broń która zadaje S+3 poważnych obrażeń i ST wyparowywań tych obrażeń są zwiększone o 2. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:19, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Pocałunek trupiego-tygrysa demona: Postać zyskuje niewielkie kły, których ugryzienie zadaje S+3 poważnych obrażeń lub pozwala wydając pkt. demonicznego chi uzyskać efekt 4 poziomu chi'iu muh w wersji p'o. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:19, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Pancerz trupiego-tygrysa demona: Postać pokrywa pancerz dający cztery kości pancerza. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:18, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Pazury trupiego-tygrysa demona: Dłonie postaci zamieniają się w kocie dłonie zakończone czarnymi chowalnymi pazurami zadającymi S+3 poważnych obrażeń. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Nie 13:18, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Skóra trupiego-tygrysa demona: Skóra postaci staje się nadnaturalnie wytrzymała jednak za cenę widocznego częściowego rozkładu. Gdzieniegdzie kawałki skóry odpadają odsłaniając mięśnie lub inne wewnętrzne tkanki. Postać zyskuje dwa poziomy zdrowia poobijany (0) i jeden poziom lekko ranny (-1) a także karę jednej kości do kontaktów społecznych. Cechę można wykupić dwa razy. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem soli i żelaza) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Czw 14:27, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
Trzecie Oko Strażnika Yomi: Rozwinęcie trzeciego oka, które jest dwa razy większe. Poza dodatkową kością w rzurtach na percepcję zwiększa ST rzutów na zaskoczenie postaci o 2 i umożliwia śledzenie wybranej ofiary, na której skupi się postać w promieniu (200 x wartość P'o) metrów. (Cecha dostępna dopiero od 2 poziomu Demonicznego Shintai i gdy postać posiada cechę Trzecie Oko) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Czw 14:26, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
Szczypce Kani no Jingoku: Dłonie i przedramienia postaci zmieniają się w szczypce. Z jednej strony są zawsze większe mimo to nie zaburzają zbytnio równowagi postaci. Mniejsze zadające Siła+3 a większe Siła+4 poważnych obrażeń. Nie można nimi wykonywać jakichkolwiek precyzyjnych manipulacji. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które mają cechę dodatkowe ramiona i miały kontakt z Piekłem siedmiu płonących mórz) |
|
 |
Cezar |
Wysłany: Czw 14:26, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
Pancerz Kani no Jingoku: Skórę postaci pokrywa chitynowy pancerz dający trzy kości pancerza. (Cecha dostępna tylko dla postaci, które miały kontakt z Piekłem siedmiu płonących mórz) |
|
 |