Hiryu
Kapłan Katedry Ciała
Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wolisz nie wiedzieć.
|
Wysłany: Pią 16:18, 08 Lip 2005 Temat postu: [Rota] Mniejsze i Większe Przywołanie PacMana |
|
|
Mniejsze Przywołanie PacMana
Paradygmat: maruderski/technomantyczny
Sfery: Duch, Życie, Pierwsza
Opracowany przez tego samego Marudera, co Przywołanie ViVi, czar ten pozwala na ściągnięcie z Pajęczyny kolejnej legendy gier komputerowych - PacMana. Wymagania są takie same, jak przy Przywołaniu ViVi.
Po uruchomieniu roty na wybranym przez maga miejscu pojawia się wielka żółta kulka z nieustannie kłapiącą paszczą. Pożera ona wszystko, co stanie na jej drodze. Jest dość wrażliwa na wszelkie ataki, dopóki nie zostanie nakarmiona dużą dawką Kwintesencji - poprawia to tymczasowo jej odporność i sprawia, że można jej zadać tylko Poważne Obrażenia.
=+=
Większe Przywołanie PacMana
Paradygmat: maruderski/technomantyczny
Sfery: Duch, Życie, Pierwsza, Materia, Korespondencja
Kolejny akt cyberzooterroru. Rota jest rozwinięciem Mniejszego Przywołania. Wymaga o wiele większego nakładu Kwintesencji i wykorzystuje wyższe poziomy Sfer, dołączając też efekty Materii oraz Korespondencji. Zdecydowanie najlepiej wygląda rzucana w miastach.
Po uaktywnieniu roty na ulicach pojawia się nie tylko PacMan, ale również Duszki, które są w stanie pożreć żółtego stwora; pośrodku każdej ulicy zapalają się łańcuszki świecących kul zawierających symboliczne dawki Kwintesencji; z rzadka rozmieszczone są też większe kule, które zapewniają PacManowi magyczne doładowanie. Po ich spożyciu żółta kulka dodatkowo rośnie, staje się bardziej odporna i może pożerać Duszki; z połkniętego Duszka pozostają tylko oczy, które błąkają się bez celu, dopóki nie natkną się na jakikolwiek magyczny obiekt (np. HITMarka). Wysysają wtedy Kwintesencję i odbudowują Duszka (wyssany obiekt natomiast traci jakąkolwiek magyczną funkcję).
Rota trwa tak długo, jak długo żyje PacMan. Może skończyć sie w momencie pożarcia go przez Duszka, gdy skończą się świecące kulki, albo w chwili gdy zewnętrzna interwencja odeśle PacMana z powrotem do Pajęczyny. Należy dodać, że sprawność PacMana w unikaniu duszków zależy od umiejętności przywołującego; ekspert od tej gry (np. twórca tej roty) potrafi sparaliżować miasto na ładne kilka godzin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|